L’UX FACTOR – termékbemutató

Mint korábban írtam, megkezdtem a szempillanövesztő szérum tesztet, az ORPHICA REALASH és a L’UX FACTOR termékeivel. Egyidőben, mindkét termékkel tesztelek, egyikkel az egyik szememen, másikkal a másikon.

Korábban már bemutattam az ORPHICA REALASH terméket.

Most jöjjön a L’UX FACTOR szérum rövid bemutatása!

A weboldalon található fotókon nem természetes, hanem sajnos tartós szempillahosszabbítással készült pillákról található fotókkal mutatják be, hogy milyen hatást lehet elérni a szérummal.

A termék megrendelése a cég weboldalán egyszerű, ezt is hamar kiszállítják. Igényes csomagolás, egyéb nyomtatott reklámanyagokkal.

A L’UX FACTOR: 15.490.- HUF

Szállítás: 1.500.- HUF

1 flakon: 3 ml ( használd bátran, mert 1 hónap után kidobandó sajnos)

Kezelés ideje: 2-4 hét (de javasolt tovább folytatni)

Felbontás után eltartható: 1 hónapig

Használata: napi 2x

Alsó pillán és szemöldökön is használható!

Megrendelhető http: www.lux-factor.com/szempillanoveszto-szerum

Származás: EU-ban gyártott, britt székhelyű cég számára

NEM TESZTELTÉK ÁLLATOKON, ami nagyon jó hír, nagy állatbarát lévén!

A terméket szintén egyszerű használni, úgy kell felkenni a pillák tövénél, mintha tusvonalat húznál. Az eszköz kiképzése is olyan, mint egy folyékony tusé, a vékony – de szerintem túl rövid – ecsetfejen maradt folyadékot a szérumból kihúzva már kenheted is a szemedre, alul-felül és a szemöldöködre is. Este lefekvés előtt és reggel is ajánlott a használata.

Színtelen, szagtalan, vizes állagú, hamar beszívódik, nem csíp, nem pirosodik be az egyébként érzékeny szemem tőle.

Figyelmeztetés!

Szembe nem kerülhet, illetve néhány esetben nem lehet használni a teméket, hiába tartalmaz természetes összetevőket (pl.: terhesség, szoptatás, kemoterápia esetén).

Összességében egy luxus katergóriás termék érzetét kelti az igényes, fekete-arany kiszerelés miatt.

Hamarosan jön az összehasonlítás, vajon melyik termék kerül ki győztesen a tesztből?:)

Nem maradj le, kövess Facebookon és Instagrammon is!